+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Single.
Saturday, December 15, 2012 @ 5:57 PM // leave a comment? [0 letters]



/Assalamualaikum\

  Saya NurulSyahira Amira Binti Abd Hamid a.k.a Miraa Pendekk sekarang sudah SINGLE  . Ye, memang susah nak percaya yang status aku sekarang ni single. hahaha , kalau korang tengok blog ni, semuanya tentang diaaaa. Semuanyaaaaaaaaaaa. Semua kisah dia , aku tak akan padam. Sebab ni satu-satunya kenangan aku dengan dia. Semua orang nak tarikh 12/12/12 tu tarikg yang bermakna dalam hidup mereka. Aku pun nak macam tu. Tapi tarikh itu ialah tarikh keramat bagi aku :3. Hahaha , sebab aku mula gaduh dengan dia masa tu. Dan 13/12/12 tarikh aku putus dengan dia :). Setahun 4 bulan 12 hari aku couple dengan dia. aku mula suka dia masa aku tingkatan satu. Akhir tahun aku mula sukakan dia sampailah sekarang ni. Sekarang aku tingkatan 3. Lama kan aku suka dia? Lama kan aku setia dengan dia? Tapi dia tak pernah nak hargai aku sejak dia mula berFB ni. Menyesal betul suruh dia buat FB. hahaha .Takpelahh , semua tu dah nak jadi. Semua tu cuma tinggal kenangan je. Kenangan yang indah nak buat hati aku makin sakit dan sedih :3. Sekarang ni aku tengah cuba lupakan dia. Walaupun tu agak susah bagi aku. Mungkin bagi dia senang je. Sebab dia Lelaki kannn ? :3 . Aku taknak ingat semua tu! Terlampau banyak kenangan aku dengan dia. Ye, aku memang single. Tapi HATI aku tak single ♥ . Hati aku masih lagi untuk dia :/




   Ahmad Zulhilmi Bin Othman. Terima kasih sebab dah buat saya gembira selama ni. Terima kasih untuk semuanya. Saya minta maaf selama ni saya kasar dengan awak. Saya minta halal semua yang awak belanja saya selama ni. Semua makanan yang awak belanja dan semua duit/topup yang pernah awak bagi dekat saya. Saya hargai semua yang awak bagi kat saya. Saya akan simpan semua hadiah yang awak pernah beri. Saya akan simpan elok-elok. Saya harap awak jumpa dengan perempuan yang lebih baik dari saya. Jangan cari perempuan pendek tau , nanti awak susah nak cakap dengan dia. Macam saya ni :3. Awak tinggi jadi cari orang tinggi . Hahaha. Dan jangan cari perempuan yang cerewet , seksi dan kuat makan. Yang kuat makan tu jangannn . Nanti habis duit awak kena kebas. Macam saya ni . Hikhokk . awak sekarang cuma sebahagian dari kenangan saya. Saya akan sayang awak. Sayang sebagai kawan :) . Tak lebih dan tak kurang. Awak cakap kat saya yang kita ni kawan je. Okay, saya akan cuba anggap awak kawan kalau saya boleh. Hahaha , Terima kasih untuk semuanya. Saya minta halal apa yang awak bagi dekat saya. Saya pun halalkan apa yang saya bagi dekat awak. Terima kasih awak :3. Saya harap saya orang yang terakhir yang awak buat macam ni. babai Si Degil :)