+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Wuhoooo ♥
Saturday, April 20, 2013 @ 11:21 PM // leave a comment? [0 letters]


/Assalamualaikum\

Hai readers ♥  . Okay , nampaknya aku dah lama tak update blog ni :3 . Sekarang ni dah malas nak update blog sebab tak ada cerita. Kalau ada cerita pun , aku yang malas nak update. hahaha.  Sekarang aku cuma nak cerita tentang Muhammad Azmin. Siapa dia ? Siapa Azmin tu ? Haa. Meh sini nak bagitau. Dia , dia dah curi hati aku. Dia dah curi sebulan lebih dah. hahaha .  Cuma aku nafikan semua tu. Sebab masa tu aku masih lagi couple dengan Khairul Azizi :) .  Okay. aku mula rapat dengan amin 12/1/2013. Aku rapat dengan dia cuma dalam facebook je. Bila kat sekolah buat buat tak kenal. Macam tak ada apa yang berlaku pun. Hahaha , pelik kan ? Situasi ni buat  aku teringat je masa aku dengan Zulhilmi dulu. Ohh , cuma ada yg berbeza sedikit :)

Dulu aku couple dengan jiji. Tapi cara macam aku single. Aku couple dengan jiji tapi rapat dan selalu mesej dengan amin. Sampai lah suatu masa , aku dapat tahu yang jiji couple dengan aku cuma untuk melupakan Ex dia. Dia couple dengan aku tapi perasaan dia dekat orang lain. Memang patutlah aku rasa macam single je masa tu. Haha. Tapi aku tak kisah, sebab perasaan orang lain-lain kan ? :) . Sejak dia kena tibai, aku dah mula rasa yang aku sayang dia. Sejak dia cakap yang dia nak pindah sekolah lain. Masa tu aku mula rasa kehilangan. Aku rasa sedih. Dan jujur aku cakap. Inilah perasaan aku buat kali kedua. Perasaan yang dah lama aku tak rasa semenjak aku putus dengan zulhilmi. Ye. aku mengaku. Masa aku couple dengan jiji. Tak pernah aku rasa malu macam ni. Tak pernah aku rasa macam ni. Cuma dengan amin. Aku tak tahu nak cakap macam mana. Kadang-kadang aku pun tak faham dengan perasaan aku sendiri. Hmm , parah parah parahhh. hahaha


 Gambar kat atas ni. Dia lah Azmin :) . Kalau aku tak mesej dengan dia. Sumpah , aku rasa sunyi je. Macam hari ni -- . Haih , dah berapa kali dah aku tengok phone aku. Ni dia lah punya pasal. Pegi bercuti bukannya nak bawa charge -- . Kan dah tak boleh mesej dah. Haih , sabar aje laaa. Haih , dah lama aku tak menjiwang. Kalau tak dulu , menjiwang jeee kerja aku. Heih , Rasa kekok pulak. hahaha --"

*Haih aminnnnn.  Cepatlah balik dan charge phone aminn tuuuu -- *