+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Kuala Terengganu ^3^
Friday, June 7, 2013 @ 5:48 PM // leave a comment? [0 letters]

/Assalamualaikum\


Auummmmm ♥  . Comel kan gambar budak kat atas ni ? Untunglah siapa dapat anak atau adik yang secomel ni. Teringin pulak nak adik. hahaha. Okayy , tak ada motif . Purff , minggu lepas aku pergi Terengganu dengan kakak dan mak aku^^ . Tapi pergi cuma sekejap je. Hari khamis pergi , hari jumaat tu dah balik. Haiyaa , tak puas. Tapi takpelah , janji dapat pergi daripada tak dapat pergi langsung kan?

Kalau kakak aku tak ada kerja hari sabtu tu , mesti dapat duduk Terengganu lama sikit. Hmmm , nak buat macam mana. Orang dah ada kerja mesti lah sibuk dengan kerja. Tak macam tu ? Haha . Hari jumaat tu. Pagi-pagi lagi aku dah pergi rumah kawan aku. Aku pergi rumah najiha. Bila sampai je kat rumah dia. Aku dah nampak kawan-kawan aku duk tunggu aku dalam rumah dia. Mak aku ada cakap ni semua geng-geng motor. hahaha.

Lepas je keluar dari kereta, aku terus masuk rumah najiha. Heih , teruk betul perangai aku. hahaha . Tapi aku keluar balik. aku duduk depan rumah dia. Sebab sebelum aku pergi rumah dia. Aku ada mesej dengan najiha. Najiha ada cakap kat aku kalau aku tak bawa hadiah atau ole-ole untuk dia. Dia cakap aku tak boleh masuk rumah dia. Dia suruh aku duduk luar  je selagi aku tak bagi dia hadiah. Haih , aku nak bagi coklat seposen dua taknak. Memilih betul. Padahal tu lah makanan yang dia selalu beli dua tahun lepas sebelum masuk dalam kelas. hahaha.

Tapi aku tak peduli pun. Aku bagi salam , aku terus masuk rumah dia. Najiha masa tu jangan cakap lah. Dia dah halau aku. Dia cakap " Siapa suruh masuk ni ? " . Ohh jihaa , kejamnya mu buat kawan mu macam ni. Tutt , macam tu lah kitorang bergurau. Ek ? Tu baru sikit . Kitorang selalu gurau kasar-kasar. Eh ? Acanne tu?. Haha , kawan aku je yang tahu macam mana. Kalau diingat , tahun lepas. Aku rasa aku ni agak K____.  Faham kan?. Teringat pulak kat Burhanuddin a.k.a Gajah. wawawa , Macam mana lah dia sekarang. Dia selalu jadi mangsa aku. Tak sempat nak minta maaf kat dia sebelum aku pindah. Cewahhh , haha . Tapi tulah , gelaran aku dulu macam-macam. Sampai kawan aku panggil aku Singa sebab aku garang sangat. haha , garang ke? Purff. Mungkin garang masa aku tengah mengamuk. Mungkin?  Tapi sebelum aku masuk rumah najiha. Ayat pertama yang dia cakap kat aku ialah " Miraaaa! Pendeknya mu " . Purfff , Pendek itu comel k k k . Taulah mu dah tinggi sayangggg.

Aku asyik tutup muka aku je. Sebab maluu. Maklumlah dah lama tak jumpa. Memang malu ahh. Nasib ada adlina , dia lah sekepala dengan aku. Iloveyou Dina a.k.a Jenab :* . Lepas je lepak kat rumah jiha. Kitorang pun pergi lah rumah wani dan culik dia bawa pergi rumah basirah. Haha , Sumpahh . Aku sayang diorang semua. Aku tak tahu lah mcm mane kalau diorang tak ada. Sahabat yang paling aku sayang. Yang banyak bagi aku nasihat dan semangat^^ . Sampai je rumah basirah , aku dah nampak kucing. Banyakkk . Nama kucing tu semuanya bermula dengan nama 'MI' . Basirah cakap , dia letak nama macam tu. Sebab sama dengan nama aku. Bila dia letak nama kucing macam tu dia akan teringat dekat aku. Sebab nama aku Mi untuk Mira :) . Terharuuu. Tapi tak tau lah betul ke tidak. haha

Kami masa tu macam dah tak tentu arahh. Sebab tak tau hala tuju. Nak pergi pantai tapi panas sebab pagi. Lainlah petang. haha , Mana ada orang pergi pantai pagi-pagi. Heih , Pergi pukul 10 balik pukul  1 lebih . Puaslah juga. Sekurang-kurangnya dapat juga jumpa dengan kawan-kawan aku. Dapat lepaskan rindu^^.  Perghh , rindu woi rindu :/ . Masa nak balik , aku pergi sekolah lama aku. Tapi aku tak masuk . Sebab ada pak guard. Pak guard baruuu. Pak guard tahun lepas entah kat mana. Lama tak jumpa dengan pak guard tuu. By the way , aku rindu sekolah lama aku. Perghh , teringat-ingat makanan yang aku selalu beli kat koperasi. haha. Macam mana lah nak kurus kalau asyik teringat kat makanan je mira weiii. Sabar je laaa.

Hmmm , aku  rasa makin mengarut je sekarang ni. haha , tapi yang pasti. Sekolah dah nak buka. Lagi dua hari  je. Tapi kerja sekolah aku langsung tak siappp. Boleh tak tambah seminggu lagi? Mood cuti aku belum habis lagiii. Tapi kalau cuti lagi , merindu lagi lahh akuuu. Hahaha XD

Sayangggggg awok muuu. Muahh :*


                       A to the Z to the M to the I to the N ♥