+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

31 Mei - 1 Jun 2013 :3
Tuesday, June 11, 2013 @ 10:46 PM // leave a comment? [0 letters]



/Assalamualaikum\


Hai readers ♥ . Hari ni aku cuma nak masukkan gambar masa cuti hari tu je. Ingat nak masuk masa cuti hari tu , tapi sifat malas aku ni menguasai diri aku. hahaha. K . tak nak mengarut dah. Karang jadi lain -- .
31 Mei , gambar masa aku jumpa kawan lama aku. 1 Jun gambar masa sambut birthday mak aku. Kakak aku belanja Pizza. Wuhoo , memang banyak lah aku makan. Haha . Makan sedap , harga pun sedap. Harga Rm102.60 , tak silap aku lahh. Kakak aku pulak suruh abang aku bayar 2 ringgit. Aku pulak kena bayar 60 sen. Heih , 60 sen pun nak kena bagi. Tapi awal-awal aku dah cakap yang aku tak bawa duit XD . Tapi kakak aku main-main je pun. Kakak aku yang bayar semua tu. Ayah aku seronok lah sebab tak keluar duit langsung. Dahhh , taknak mengarut. Gambar ni tak edit langsung kkk. Cuma gambar kawan-kawan aku je aku edit sikit. sikit je punnn.





















Nampak gemuk ? Yeahh , tu lah aku sekarang ni. hahaha. Semalam , bila masuk je kelas. Ramai yang cakap aku nampak makin gemuk. Purff , Tengok lah masa cuti aku buat apa. Tak ada kejaa jadi kerja aku makan je. Heih , teruk betul . Bila sekolah , aku dah kurang makan. Sebab aku ada kerja nak buat. Okay lepas ni diett . Wuhoo , gambar yang terakhir tu gambar mak dengan ayah aku. Mak aku masa tu malu-malu je. Nampak ayah aku buat apa tu ? Ayah aku buat 45 . Yeahh , umur mak aku sekarang 45 tahun^^ . Gambar yang paling lawak , gambar ayah aku dengan garfu tu. hahaha , ada juga yang tengok ayah aku buat macam tu. Mak aku pulak tak bagi buat macam tu . Lagi lah ayah aku nak buat. Apa apa pun, aku sayang keluarga aku. Tanpa mereka , tak bermakna hidup aku :) . Okay bye~