+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Result --
Tuesday, June 11, 2013 @ 11:28 PM // leave a comment? [0 letters]


/Assalamualaikum\


Hai readers ♥  . Cun tak jam tu ? Aku teringin nak jam mustache. Hari tu aku pergi slim river. Pergi kedai lepas tu ternampak jam ni. Nak beli! Tapi aku tak bawa duit masa tu. Sedih betul . Bila aku tengok ayah aku, ayah aku buat tak tau je. Hahaha , teringin wei teringinnnnnn .

Result aku menurun! Yeah , menurun! Lebih-lebih lagi science. Damn it! . Ada yang naik , ada yang turun. Apa nii :/ . Mathematics lagi lahh. Masa ujian pertama dulu , okay je dapat 60 lebih . Ni ujian pertengahan turun . Dapat 50 lebih je. Kecewanyaaaaa. Ni semua sebab kecuaian aku -- . Yang sedare aku pulak , yen asyik tanya aku dapat berapa. haha , sebab dia tak boleh terima kalau aku dapat lebih daripada dia. Semalam dengan muka bangga  , dia tanya aku dapat berapa. Bila aku bagitau markah aku , terus berubah muka dia. Okayy , sedara jauh je punnnn. Herhh --"

Hari ni aku dapat Bahasa Inggeris. Hmm , bahasa inggeris aku pun turun. Aku pun kadang-kadang rasa malu juga. Yelah  , ayah cikgu BI . Jadi anak pun kena pandai bi. Tapi , tak semua macam tu. Aku ni bukan pandai sangat BI ni . Karangan pun aku rasa ayat tunggang langgang je. haha. Dari 69 % turun 62 % == .
7 markah turun kottt. Kecewa betul --

Aku bagitau kat ayah aku. Ayah aku cakap okay lah tu bi dapat 62 % . Sebab masa ujian rasmi dulu , tak ada karangan. Yang ni ada karangan . Jadi okay lah dapat 62 % . Hmm , lepas ni aku kena lah usaha lebih. In Shaa Allah . Aku harap exam akhir tahun , result aku naikkk. Tak nak turun dah. Kecewa kkkkk. Heihhh

Masa balik , dalam kereta lah. Ayah aku ada cakap. Masa kelas 5A buat Oral . Ada budak lelaki kelas 5A mengarut. Nama dia farhan kot.  Masa oral dia cerita pasal ayah aku je. Lepas tu ayah aku cakap , kawan dia tu bagitau yang farhan buat macam tu sebab nak bodek ayah aku nak jadi menantu ayah aku. What the ? -- . Patut masa aku ikut ayah aku pergi kelas 5A , dia asyik cakap " Sir , sebelah je ni , sebelah je " . Lepas tu aku ada dengar dia cakap kat sape entah , dia cakap " Jangan nak usha sangat lah " . Hahaha , aku buat bodoh je masa tu. Nak menunggu ayah aku habis kelas tambahan , aku rasa lama gilaaaa. Dahlah aku hari ni tension dengan keputusan aku. Ohhh , tekanan woi tekanan!

By the way , masa hari isnin tu. Redzuan tiba-tiba je tanya aku. Dia tanya " Hang dah putus ke dengan Azmin ? " . Okay , terkejut lah juga bila dia cakap macam tu. Aku pun cakaplah mana ada putus. Dia pulak cakap ye ye je. Heih , Lepas tu yen pulak panggil aku , lepas tu tanya soalan yang sama. Dia tanya " Hang couple lagi ke dengan Azmin ? " . Apa benda lah , dua kali dia tanya benda sama. Awat ? Ada orang cakap aku dah putus ka sampai tanya soalan yang sama banyak-banyak kali? Menyampah betul dengan orang yang buat cerita -- . Amin pulak tak datang sekolahhh. Budak kelas dia pulak duk tanya aku kenapa amin tak datang. Heishh . Nak je aku conteng kat dahi lepas tu tulis " Di sini bukan kaunter pertanyaan! " . Aku sekarang dah fikir macam-macam. Aahhh , dah dua minggu dua hari tak jumpa dia. Hahaha , Hmm k rinduuu :/ . Okay byee .


I miss you. There's nothing else i could say i just miss you