+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

12.06.2012 :3
Wednesday, June 12, 2013 @ 10:39 PM // leave a comment? [0 letters]


/Assalamualaikum\

Hai Readers ♥. Okay , hari ni hari rabu. Hari yang paling aku tak sukaaaa. Sebab ada kokurikulum dan kena balik lambat. Hahaha , tak sukaaaaaaaa. Hari ni kelas aku 4 orang je yang tak datang. Yang tak datang tu semuanya lelaki. Nampak sangat pemalas. Semuanya malas sebab kokurikulum lah kott . Heih , apa nak jadi. hahaha

Masa Pendidikan Seni Visual, cikgu Raja tak datang. Jadi ada cikgu ganti. Cikgu Mufti :3 . Cikgu kesayangan khatty. hahaha. Sebab muka cikgu tu ada iras-iras sikit dengan pakwe diaa. pergh , Untung lahh . Bila aku cakap bulan 7 macam tu cikgu Mufti dah tak ada kat sekolah ni. Terus dia suruh aku minta facebook cikgu tu. Hekkkk , jadi masa cikgu tu masuk. Terus aku pergi kat cikgu tu dan tanya facebook nama apa , twitter nama apaa. Haha , Muka tak malu. Biasa lah tuuu . Cikgu pun cakap facebook takde . Twitter , Wechat , skype ada lahh . Bila aku tanya , cikgu cakap tak ada. K cikgu cakap berbelit-belit! .

Lepas tu cikgu buat teka teki. Yen pulak menyibuk kat cikgu. Bukan cikgu yang tanya , tapi yen yang tanya. Kitorang tukang jawab. Yang aku pulak semua jawapan aku semua mengarut. Beruang lah , Burung belatuk lah , Panda lah , Ikan emas lah . Heih , semuanya salah . Yang paling banyak jawapan yang aku bagi , beruang dengan panda. Haha . K tak ada kena mengena langsung XD . Sampai masa tu aku tercakap dalam bahasa Terengganu. Nak marah yen punya pasal , sampai terbawa-bawa. Semua orang duk bahan aku masa tu. Standard lah tuuu . haha XD

Teka teki yang buat aku blur , teka teki "  Apakah benda di atas nampak gembira, benda di bawah nampak merana " . Err , lebih kurang macam tu lahhh. Hahaha. Masa tu memang aku blur. Orang lain pun blur . Lepas tu aku tengok belakang. Ternampak Muzammil buat apa entah. Dia buat cara macam tarik tali. Tapi masa tu aku fikir , tarik tali ke jawapan tu ?  Muzammil pun jawab memancing. Okay , bengapnya aku. hahaha XD . Yen masa tu  dah keluarkan duit. Dia cakap spe yang jawab dengan betul dapat lah duit seringgit. Lepas je muzammil dapat jawab , terus dia simpan balik duit tu. Heih , sembang berapi je dia ni.

Ape-ape pun , kerja aku hari ni cuma gelakk jee. Haih , lawak betul masa jawab teka-teki tu. Sampai subjek Ekonomi Rumah Tangga pun kitorang lambat masuk. Sebab tak dengar dah bunyi loceng masa tu. Seronok lah katakan. Heihh . Masa subjek Ert tu . Cikgu ada cakap sesuatu. Yang buat aku rasa sebakk. Cikgu cakap ayah aku jumpa dengan dia. Dan cakap pasal pelajaran aku. Ayah aku bagitau keputusan aku masa sekolah lama dulu teruk , bila pindah sini keputusan aku makin meningkat. Alhamdulillah. Cikgu aku cakap , muka ayah aku masa tu nampak gembira sangat-sangat masa cerita pasal aku. Cikgu cakap , sampai ayah aku jumpa dengan cikgu-cikgu aku yang lain. Yang mengajar aku. Aku tak pernah tahu ayah aku buat macam tu. Bila aku bagitau result aku, ayah aku cuma senyum, tak cakap apa-apa. Tak sangka pulak yang ayah aku pergi jumpa dengan cikgu-cikgu aku. Cikgu Ert aku pun suruh aku hargai.

Petang tu ada latihan. Latihan untuk hari sukan. Aku tak masuk apa-apa acara pun. haha , Malassss. Masa kat padang, aku tengok je orang lari. Ramai juga yang pengsan. Yang pengsan pun cuma perempuan je lah. Lepas tu yen menyibukkk. Lepak sekali dengan aku dgn yg lainn. Bila dia datang, punyalah bising!. Memekikkkk. Dia datang situ bukan nak sokong. Tapi memekikk lepas tu mengate . Heih , Masa tu memang bising. Kawan aku yang lain menjerit , sebut namaa. Lepas tu lawan pulak dengan yen. Sakit telinga aku. Lepas tu aku pun jerit. Aku cakap " Kenapa aku dapat sedara macam dia niii. Kenapa kenapa kenapaaa! , aku tak boleh terima kenyataan nii. Kenapaa aku dapat sedara macam diaaaaa! " . Aummmmm , puas hati aku. Dia dah tengok aku , lepas tu sambung menjerit. Aku ada pijak kasut dia , sebab dia ada pijak kasut aku. Lepas tu dia cakap " Aku gigit kasut hang karang. Berlubang kasut hang nanti " . Maklumlah , dia beli kasut baru. hahaha.  Memang tak boleh blah langsung dengan muka dia , dengan ayat dia tu. Dah berapa kali orang pijak kasut aku hari ni. Heih , ni yang tak sukaa nii. Basuh kasut pun tetap kotor juga. Ohhh , sakit pulak hati aku ni -- . Cikgu-cikgu kat situ dah tengok kitorang semua. Lebih-lebih lagi yen. haha , sebab kat situ semuanya perempuan. Dia sorang je laki. Maklumlah , nak jadi girl girl XD .


Aummmmmm♥.   Dear MA. Di mana awak sekarang niii? :/