+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Aummmmmm
Saturday, June 15, 2013 @ 9:44 PM // leave a comment? [0 letters]



/Assalamualaikum\

Nampak poyo je gambar kat atas tu. hahaha . Hari ni ada kenduri kat teluk intan. Sedara belah ayah aku kahwin :3 . Lepas pegi kenduri . Pergi jalan-jalan kat teluk intan tu. Lepas tu aku beli jam mustache. Dah lama mengidam jam tu woi. Hahaha . Aku tak tau lah kenapa aku suka sangat dengan mustache tu :3 . Ingat nak beli warna putih tapi warna putih dah habis. Cuma tinggal warna merah dan coklat. Jam emas yang zulhilmi bagi masa birthday aku tu dah rosakkk. Akhirnyaaa rosak juga jam tu. hahaha. Jam tu boleh pakai lagi tapi cuma takleh nak tutup apa benda entah nama tu. Kadang-kadang boleh tutup , kadang-kadang tak boleh. Sakit pulak hati aku ni. Masa dalam kelas hari tu , aku campak je jam tu. Tapi ada orang sambut. Haih , Sekarang pakai jam baru  , jam lama campak tepi. Hahaha XD



comel tak comel tak comel tak ? Aummm , aku pilih warna merahh . Walaupun warna kegemaran aku warna coklat. Warna merah nampak ceria sikit. Ceria ke? Hahaha XD . Jam mustache dah beli. Tapi aku rasa macam nak beli mustache necklace jeee. Hari tu ada nampak kat ipohh. Ada siapa2 yang baik hati nak belikan takkk? Aummmm  :3 . Lepas pergi jalan-2 . Ayah aku singgah kat umah sedara akuu . Duk situ sampai petang ~ .


 #Oyeahhh , menara condong :3


 #Muka tahan panas XD


Gambar akhir sekali tu terselah kependekan aku. hahaha . Menyedihkan betul :/ . Pergh , penat aku hari ni. Seharian berjalan jee. Yang penting , aku dapat jam yang aku nak sangat tuuuuuuu. Tunggu orang tu tolong belikan , rasa lambat pulakk . Dahlah aku tengah mengidam. hahaha. sengal je rasa --" . K babaii