+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Jumaat :3
Sunday, June 23, 2013 @ 10:38 PM // leave a comment? [0 letters]







/Assalamualaikum\

Gambar kat atas tu bagi aku ada makna. Hahaha , aku selalu rasa macam tu. Okay , sekarang aku nak cerita pasal hari jumaat hari tu. Tak ada yang special pun . Saje saje je nak cerita sebab aku rasa rajin pulak nak update. K tau dah aku mengarut. haha . Jumaat tu , teacher aku buat Oral. K. Ramai lah juga yang tak datang masa tu. Oral ni buat secara berkumpulan. Aku dengan khaty. Kitorang buat Lime juice. Wuhooo .

Aku masa tu memang dah berdebar nak buat oral. Yelah , aku ni bukan pandai sangat nk cakap omputih. haha , ayat pun kadang-kadang tunggang langgang. Masa tu aku memang tak hafal skrip. Aku baca , lepas tu lupaaa. Aku hafal masa perhimpunan. cikgu duk membebel kat depan , aku kat belakang duk hafal oral. entah pape jeee. Masa nak buat tu memang berdebar , haihhh . Nasib yang buat air tu bukan aku tapi khaty. Kalau aku buat , entah jadi macam mane nnti sebab gelabah sangat XD .

Tu pun kitorang cuma dapat 26/30 je markah untuk oral. Teacher cakap kumpulan aku dengan nabila kena buat depan PPD . Okayy , memang habis ah nanti. Aku malas betul nak bawa semua bahan-bahan tu --".  Masa mathematics , tiba-tiba je kimi datang menyibuk. Duk sebelah aku dengan bawa makanan lagi. Tapi duk jauh lah. Aku masa tu jangan cakap. Asyik tengok makanan dia tu. haha . Lepas tu dia cakap kat aku " Cakaplah yang kau nak. " . K . lepas dia cakap macam tu , terus aku ambik. Tahu muka tak malu XD . Takpe lah , dia tau perangai aku macam mana.

Lepas tu dia pergi ambik botol mineral aku. Botol mineral yang aku guna untuk oral tu. Untuk buat air limau nipis tu lah . Masa dia nak minum tu , aku tengok je. Lepas tu aku cakap kat dia. aku cakap " Weh , aku minta maaf tau. aku minta maaf banyak-banyak " . Muka dia masa tu memang nampak macam terkejut. Lpas tu dia berhenti minum. Lpas tu tanya aku kenapa . aku pun cakap " aku minta maaf sangatt . Air yang kau minum tu  , aku letak racun tadi. Mati lah kau , mati lah kau nanti XD " . Muka aku masa tu serius je . Macam ye ye je ada racun. Tengok muka dia masa tu , memang tak boleh blah langsung.


#MA'A :)

Aku ambik makanan dia lepas tu aku makan . Masa aku tengah makan tu . Dia pun cakap kat aku " Hah , makanan tu pun aku letak racun juga td. Nanti  mati sama-sama ye " . hahaha , terima kasih je lah . Aku tak nak mati lagi. Sengal je rasa masa tu. Tapi semalam memang lawak lahh . Semalam aku ada masalah sikit dengan sdare aku dan amin --" . aku tension . Masa tu aku mcj dgn kimi. Aku tengah tension gila. Dia tau aku tension. Lepas tu dia cakap kat aku , " Jangan kau buat benda bukan2 dah " . aku pun cakap " dah buat " . Dia pun tanya " buat apa? " . aku pun cakap " Makan racun tikus " . K. terus dia call aku lepas tu tanya aku betul ke tak aku makan racun tikus. Aahhhh , sengal betul . Aku pun cakap " Bongok lah kau ni , gila ke apa nak makan racun tikus. aku waras lagi lah nak makan racun tikus pun. Kalau aku makan pun , dah mati tau tak " . Lepas tu dia cakap kat aku. Dia cakap " Mana lah tau kau makan betul-betul. Kau kalau tension , semua benda kau buattt " .

K. sengal je aku rasa . Aku pun cakap kat dia " Botol mineral tu bekas mak aku minum. aku buang air je , tapi aku tak basuh bekas dia. Tak sangka pulak ada orang nak minum air mineral tu. haha. " . Yelah , air tu aku guna untuk oral. Tk tau plak ada org nk minum --" aku teringat dengan kawan lama aku. Kawan lama aku perangai sama macam dia. Cepat risau. Haih . Kimi tu pun risau sebab , minggu lepas aku pernah tension. Tension gila , aku tores tangan aku. aku memang tak boleh tension. Kalau aku tension sangat , aku rasa nak buat sesuatu yang dah lamaaa aku tak buat. Kalau lah adlina tau aku buat macam tu , confirm dia lempang aku. haha . Kalau najiha tau , mesti najiha akan cakap " Wat natang apa gok mu tores tangan , takdok keje ke gane mu ni ? " . K . agak kasar bahasa najiha. Tp macam tu la dia dgn aku dulu. Sekarang dah berubah bahasa. hahaha. Kali terakhir aku dengar , masa form 2 dulu. Ye , aku tau memang salah buat kerja macam tu. tp masa tu aku tension sangat. Jadi aku tak fikir betul2. Aku sumpah tu kali terakhir aku buat keja stupid tu . Yeahh , kali terakhir :) .

cuma sekarang ada lah seorang , dua manusia. Ingat aku dengan kimi ada apa-apa. Haih , aku dengan dia kawan. Tak lebih dari tu. Aku benci betul spe yang buat fitnah kat akuu . Buat cerita yang entah apa2. Dia dah ada awek , aku pun dah ada pakwe. Haih , aku anggap kawan jee. Dalam hati aku , cuma ada seorang jee. Tak ada spe-2 selain dia. Amboi kau mira , menjiwang pulak. haha , Pirahhh , blog aku , kisah aku . tak suka blah XD

Sekarang ni suara aku dah macam lelaki. Sakit tekakkk . Demamm . Tapi sekarang dah okay sikit. Cuma suara aku je tak bpe okay. Membisu lah aku esok kat sekolahhhh XD . K aku taknak makin mengarutt. aku pun tak tau apa motif aku update blog ni. haha , Lebih kepada racun aku rasa. Mungkin. hahaha . K byeeee.