+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Tajuk mana tajuk ? --"
Sunday, June 30, 2013 @ 12:29 AM // leave a comment? [2 letters]




/Assalamualaikum\

Haaaaa , tengok gambar kat atas tu. Comel tak aku ? Hahaha , k tau perasann :3 . Tu first time aku pakai selendang. Nak lilit apa bagai XD . Tapi tu bukan selendang aku :3 . Aumm , sedara aku cakap bulat tapi comel. hahaha . Ya ya ya , muka aku nampak bulat bila pakai selendangg. Sebab tu aku taknak pakai. Tapi sekarang tengah mencuba nak pakai tudung yang macam tu. Tengah kemaruk ni. hahaha

Okayyy , semalam aku dengan keluarga pergi pasar kemboja kat parit buntarr. Pukul 6:30 pagi dah gerak dahh . Awal gila aku bangun pagi tu. Sebab nak hantar kakak aku balik Ipoh lagi. Lepas je hantar kakak aku , terus pergi parit buntar. Okay , dah berapa kali dah sesat. haha , Nak pegi pasar kemboja punya pasal. Ape2 pun , best lah juga kat sana. Tapi ayah aku cakap pasar kat Besut lagi seronok. Ada macam-macam. Haha , ayah aku nak Terengganu jugaa :p . Heihh , rasa mengarut je cerita aku ni --" . Bila idea takdaa , macam tu ahhh . haha , 


Bulat? Kisah pulak aku . Wuhooooo , dah berapa orang dah aih aku tanya sesuai ke tak aku pakai tudung macam ni , comel ke tak , bulat ke takk. haha .  Bila mai sawan aku , macam ni ahh . Orang-orang yang rapat dengan aku je yang tau perangai aku macam mana. Hahh , minggu lepas , hari selasa. Hari ibu bapa tandatangan kad kemajuan pelajar :3. Alhamdulillah , aku dapat nombor 1 dalam kelas^^ . Dua kali dah aku dapat nombor 1. Kedudukan aku dalam tingkatan pulak aku dapat nombor 12/108 orang. Terkejut k terkejut. Masa ujian rasmi dulu aku dapat nombor 17/108 . Ni makin menaik. Padahal result aku makin menurun. Ayah aku pun terkejut. haha , Takpelahh . Ujian akhir tahun nanti aku kena buat betul-betul. Aummmmm  ~ k byeeeeeee.


                            I i love you like a love song babyy :*