+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Sembilan belas hari bulan tujuh ♥
Monday, July 22, 2013 @ 11:09 PM // leave a comment? [0 letters]


/Assalamualaikum\

Hari ni aku nak cerita pasal hari jumaat lepas. Aummm , aku ingat nak update hari jumaat tu. Tapi aku rasa malas gila. Lepas tu aku ingat nak update hari sabtu, tapi hati kecil aku cakap " Takpelah , esok je lah buat " . Last-last terus tak buat-buat. haha , jadi aku update hari ni je . Post kali ni aku cuma nak cerita tentang aku dan Muhammad Azmin ♥ . Cewahhh , siap nama penuh lagi aku bagi XD

Jumaat lepas , masa balik aku tunggu ayah aku kat anjung kot. Entahlah , aku tak tau nama tempat tu apa. haha . Aku duduk kat situ sorang-sorang. Lepas tu aku nampak amin kat tangga. Dia datang kat aku lepas tu dia cakap " Empat puluh lima -.- ". Okay , masa tu memang aku dah blur. aku pun fikir , empat puluh lima? Apa yang empat puluh lima. Dengan kepala aku yang senget , mata kat atas . Aku pun terus cakap " Oh! empat puluh lima. okay fine. Empat puluh lima " . Cuma cakap dalam hati je tu. Bila dia dah datang , aku pun cakap " Takpee , nanti mira bagi naik . Baru tau aa -- " . Yelah , berat aku. Tak padan dengan kecik. hahahaha. tkpelah , janji dah turunnnnn :p

Masa sembang dengan dia tu. Aku bukannya pandang dia. Okay , bukan taknak pandang. Tapi tulah , bila pandang je dia. Secara automatik aku akan senyum. Senyum tanpa sebab . Bila pandang je dia , terus pandang arah lain. Aku masa tu asyik suruh amin jangan pandang aku . hahaha , sebab aku malu gilaa. Lebih-lebih lagi bila dia pandang macam tu. Dupdapdupdap aku masa tu. Nak je aku cucuk cucuk mata dia masa tu. Heeeee XD . Lepas sembang-sembang dengan dia. Dia pun tanya aku " nak hadiah tu tak ? " . Kkkk , aku pun teringat hadiah tuu. Terus aku mintaa . Aummm . Dia bagi benda niii . Sat naaa , nak upload. hahaha



Haaa , dia bagi benda ni. Tapi aku tak tau tu bentuk apaa . Dia cakap dia beli kat mydin. Lepas tu buat sendiri ikut kreativiti masing-masing. Aku ada satu , dia pun ada satu. Dia ada cakap , kalau aku hilangkan ni , dia nak buat apa entah kat aku. Tak sempat aku nak simpan kata-kata dia dalam otak aku ni. hahaha XD . Lepas sembang tu , aku pandang kat bilik guru. Lepas tu ternampak ayah aku. Aku cakap dekat amin. Lepas tu balikk. aku tunggu ayah aku kat kereta. Masuk je dalam kereta , terus ayah aku tanya soalan. Ayah aku tanya sembang apa dengan amin. Haih , cuak aku masa tu. hahaha

Petang tu , masa nak pegi bazaar ramadhan kat slim river. Tengah bincang pasal karangan bahasa inggeris. Ayah aku bagitau kat abang aku pasal kat sekolah tadi. Sumpahh , aku rasa malu gilaaa. Ayah aku cakap ayah aku dah selalu nampak aku dengan amin kat sekolah. K. Tak pasal-pasal kena kantoi dengan ayah sendiri. hahaha , aku senyap je masa tu. Tak boleh nak cakap apa-apa. Abang aku pulak duk gelakkan aku --" . Haaa tu je lah pasal hari jumaat tu. haha , kena kantoi . First time kena kantoi dengan ayah sendiri. Kalau mak aku ada sekali masa tu ,agak-agak macam mana laa masa tu yee? --"

Hari ni hari Isnin. dua puluh dua hari bulan tujuh.

K. Petang tadi amin bagitau aku yang ayah aku jumpa dia. K . Terkejut gilaa aku --" . Aku pun macam biar betul ayah aku jumpa amin ni -- " . Lepas tu aku tanya amin. amin pun cakap yang dia terserempak dengan ayah aku. Ayah aku tarik dia. Lepas tu ayah aku cakap kat dia yang ayah aku tak marah dia dengan aku. Lepas tu blablablabla. ( malas nak taip dah ) . hahaha . Aku masa tu memang rasa tak percaya laa . Aku rasa macam amin tipu aku je. Tapi dia siap cakap sumpah lagi. Lepas tu dia cakap Arul pun nampak masa ayah aku cakap dengan dia tu. K. ayah aku tak marah ? Biar betul ni. haha , Tak sangka. Okayy , maknanya ayah aku setuju lah hubungan aku dengan amin ni ? hahhaha , k. Malunyaaaaaaaaaaa! . Tapi takpelah , okay lah tu ayah aku tak marah. Daripada abang aku dulu. ayah aku siap suruh abang aku tukar sekolah lagi. Tapi abang aku taknak. Degil . K degil XD

Mungkin ayah aku tengok aku tak melebih sebab tu ayah aku tak marah. Mungkin lah . Tapi kalau result aku tiba-tiba menurun . Dummmm! habis ah dengan ayah aku nanti. haha . Hah! minggu depan dah exam. dua puluh sembilan hari bulan tujuh aku exam. Perlu ke ? Haih , meh perah otak hari isnin ni ramai ramai XD . hahaha , k babai ~


            Hai. Sifat cemburu saya dah mula datang. haha , MAAF --"