+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Hari Rayaaaaaaa ! :3
Tuesday, August 13, 2013 @ 11:05 PM // leave a comment? [0 letters]


/Assalamualaikum\


Hai. Gambar kat atas tu masa hari raya pertamaa. Nampak penat je kan muka aku ? haha . Masa tu tengah tunggu amin. Dia cakap kat aku dia nak datang trolak . Lama lah juga tunggu . Dari pukul 3 lebih sampai pukul 4 lebih kot. Aida asyik cakap " Ish , mana amin ni. Lambat betul aa " . Hahaha , Aida tunggu amin juga sebab dia teringin nak tengok muka amin. Lepas tu dia nak duit raya dengan kuih makmur. Tapi aida tak dapat jumpa. Sebab dia kena pegi umah sedara dia. Masa dia dah pegi tu lah , amin sampai. Melepas aida nak tengok amin. Kesian betul XD


 Sebab tunggu amin lama sangat. Aku dengan aida pun apa lagi. Menggila je lah depan rumah mak sedara aku. Tangkap gambar banyak-banyak kali. haha . Entah pape je masa tu XD . Raya tahun ni , bagi aku tak berapa seronok. Aku pun tak tau kenapa. Mungkin sebab tak dapat ikut sedara aku yang lain pegi jalan-jalan. Sebab raya tahun ni aku dengan family aku duk rumah je. Jadi penyambut tetamu. Tetamu datang tak putus-putus. Memang ramai gila yang datang.

Nak dekat pukul 5 macam tu , amin sampai. Dia ada lalu depan rumah aku. Aku nampak. Dia bawa motor punya laju. Tak sempat nak tengok muka. Lepas tu aku suruh dia patah balik. Dia patah balik lepas tu berhenti depan rumah nenek aku. aku pun pergi dekat dia. Ajak masuk rumah. Dia taknak. Segan letteww. Lepas tu kawan dia , nazrin , turun dari motor. Aku tanya amin. Tapi amin tak jawab pun pertanyaan aku tu. Last-last aku masuk rumah. aku bagitau ayah aku. Ayah aku pun keluar , panggil amin. Suruh masuk rumah. hahaha , memang cuak ah dia. Amin terkejut , nazrin pun terkejut. Haa, senang . Datang jauh-jauh , taknak masuk rumah.

Dia masuk je rumah , lepas tu dia cakap " Kejam " . Hahaha , alahai . Maaf lah ye. Ni pertama kali bagi aku. Pertama kali pakwe sendiri datang rumah. Aku pun jadi macam tak tau nak buat apa. Masa tu fikiran aku memang kosong. Kosong gilaa. Aku pun hidang je lah makanan , air apa bagai. Lepas tu duduk kat situ. Senyap je. hahaha . Aku tak tau kenapa dengan aku masa tu. Nak cakap , tapi macam mulut ni kena kunci je. Amin cakap dengan aku , tapi aku asyik " Hah ? " " Apa ? " . Haih , bukan taknak layan. Tapi aku tak dengar. Maaf lah amin. Mira gelabah sangat masa tu. Heee :)

Masa dia nak balik tuu , duk kat luar kejap dengan dia. Nazrin dah hilang masa tu. Dia pegi jalan-jalan. Jadi masa tu aku dengan amin je. Dating depan umah sendiri. hahaha , tak boleh blah langsung XD . Yang palinggggggggg aku tak boleh lupa , masa dia buat muka :) . Dia kerutkan dahi dia.  Lepas tu , masa dia nak ambil selipar dia lepas tu nak baling dekat aku. Tapi dia tak baling betul-betul pun. Masa dia ambil selipar dia , masa tu memang aku dah cuak . Aku terkejut. Dia cakap , dia buat macam tu sebab dia geram dengan aku. Sebab tak berapa layan dia. Hmm , Maaf lahh . bukan tak layann. Tapi bila amin ada dengan mira, mira jadi kelu. Tak tau nak buat apa. Hati pun asyik DupDapDupDap je . Lebih-lebih lagi masa amin pandang mira. Macam nak makan tau takk . Lagi lah buat mira malu gilaaaaaa.

Masa dia dah nak balik. Aku tahu dia macam tunggu je. Sebelum masuk rumah , aku pandang dia dua kali. Sebab masa tu , aku rasa macam nak cakap sesuatu. Tapi tak terluah . Aku tak tau kenapa laa aku bengong sangat masa tu. Aku jadi macam tu sebab kimi dengan fakhrul datang rumah. Diorang dah masuk rumah. aku kat luar dengan amin. Aku risau ayah aku cakap ape-ape. Malam tu , ada salah faham sikit dengan amin. Hari raya pertama tu , bagi aku ada yang seronok dan ada yang tak seronok. Tapi lebih kepada tak seronokk. Yang seronok sebab amin datang rumah aku. Yaaaaa , tahun depan aku takkan buat macam tu dah kat amin . Tu janji aku . Takkan buat macam tu dah. Serik kott :')


Aummm , aku sayang dia. Cuma dia je yang ada dalam hati aku sekarang ni. Aku nak je masukkan gambar dia yang dia buat muka tuu. Comel kottt ! hahaha . Tak pernah aku tengok dia buat muka macam tuu. Bila aku tengok gambar dia yang dia buat muka , aku rasa meltinggg. Aku rasa cair je hati aku ni. Aumm , jarang lelaki buat muka comel. Lebih-lebih lagi lelaki macam amin ni hah. Memang susah nak buat mukaa.  Bila aku fikir balik masa hari raya pertama tu. Aku rasa bersalah gila dengan amin. Dia datang dari jauh , bawa motor. Penat kot , sampai rumah aku. Aku buat macam tu kat dia. Kesian amin. Okay , babaii ~

Dear Aminn , mira minta maaf tau pasal hari raya pertama tu :) . Maaf sangat :)