+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

' Semakin Hari , Semakin Sayang '
Wednesday, August 14, 2013 @ 12:27 AM // leave a comment? [0 letters]


/Assalamualaikum\

' Semakin Hari , Semakin Sayang ' . Aku selalu ingat ayat tu . Sebab amin bila call aku. Dia selalu juga kata macam tu kat akuu. aku harap perasaan aku akan terus macam tu. Semakin hari , semakin sayang^^ . Kawan aku dari terengganu , Rabiatul. Pernah bagitau aku . Kalau nak hubungan yang kekal , biar dapat restu dari ibu bapa dulu :) . Tapi aku ni , ayah aku je yang tau. Mak aku tak tau lagi. Tp masa raya pertama, mak aku ada tanya aku yang datang rumah tu pakwe ke. Tapi masa tu aku tak tau cakap ape. Aku buat tak tau je. hehehe XD. Sorry ye makkk :3

" Mira dah keluar dari Terengganu , nanti jumpa lah yang sesuai dengan mira. Mira cantik, baik. Tak mungkin takde orang yang terpaut. Kalau ada, cuba cinta dia dan terima dia dalam hidup mira. Seboleh-bolehnya " .

Ayat atas tu , rabiatul lah yang bagi kat aku. Masa tu aku baru lepas break dengan Zulhilmi. Rabiatul lah yang selalu bagi semangat kat aku tentang hal-hal macam ni. Yaaa rabiatul , sekarang dah dapat. Dah dapat pengganti zulhilmi. Yang lebih okay dari diaa. Ex juga yang dapat tolong kita jumpa dengan orang yang lebih baik kannn ? Kalau tak, mesti aku tak dapat jumpa dengan Amin sayang aku niiii. Aummm :3 . Sebenarnya bukan ni yang aku nak update. hahaha . Jauh dah topik ni .


Cantik takkkkkkkk? Rantai owl dengan mustache ni amin yang bagi. Heeee , cuma Allah je yang tahu perasaan aku masa tu. Amin suka sangat buat aku terkejut XD . Masa dia bagi rantai owl , memang aku terkejut. Sebab dia cakap nak bagi masa bufday aku. Masa aku pegang tu, memang aku senyum sampai ke telinga lahh . Dah lama teringin rantai-rantai ni tau takkkkkkkkkkkk^^


Okay. Ni topik yang betulnyaaaa. Malam tadi , pukul 12:30 malam macam tu lah . Aku call amin . Buat sejam. hohoho . Saje je nak bagitau .  Sembang punya sembang kan , lepas tu amin bagitau aku yang dia nak datang trolak. Lepas tu dia suruh aku jangan keluar rumah. Aku pun pelik. Kenapa pulak jangan keluar rumah . Lepas tu dia cakap , dia nak datang trolak. Nak pergi rumah kawan Dahnial. Perempuan . Dia pergi dengan Dahnial , Nazrin dengan Jiji. Dia lah yang cakap. Aku okay lagi. Tapi bila dia sebut pergi beraya kat rumah perempuan tu. Memang masa tu aku dah rasa panas. Uih , panas betul masa tu aku rasa.

Aku sabar lagi masa tu. Aku pun tanya dia ' amin balik pukul berapa esok ? ' . Lepas tu dia cakap , Pergi pukul lapan balik pukul enam. Pukul 8 tu on the way pergi trolak. Lepas tu kawan-kawan perempuan tu pun datang sekali kat rumah tu. Lepas tu pukul sepuluh pergi hotspring. Pergi mandi-mandi kat sana. Aku pun macam ' Err ? Pergi mandi ? '  . Aku pun tanya dia, perempuan tu pun ada sekali ke? Lepas tu amin pun cakap " Aah , ada sekali " . Pergh , masa tu memang aku rasa sebak gila. Amin cerita , aku diam jeee. hahaha

Bila aku diam , amin pun macam " alah , alah , alah " macam tu. Eish , lepas tu dia panggil aku . Dia pun cakap dengan aku. Dia cakap " cuba mira ingat balik apa yang amin mesej semalam " . Masa tu memang aku tak dapat nak ingat apa-apa . Sebab aku  dah fikir pasal dia pergi beraya rumah perempuan lain. Lepas tu pergi hotspring. Yang tu je aku fikir tau tak. aku tak fikir apa-apa. Lepas tu dia cakap kat aku " Amin kan ada rancang nak kenakan mira. Haa, tulah rancangan amin. Jadi mira kena tipuu " . Kkk , bila dengar je dia cakap tipu. Terus menitik air mata aku -- . Aku masa tu dah cakap kat dia " Kurang asam punya pakwe. Kejam betul  " . Hahaha , sumpahhh , aku rasa sakit hati gila dengan dia masa tuuu.

Tak lawak langsung. Haih , memalukan je bila ingat balik apa yang dia buat tuuuuuuu. Lepas dari tu , dia asyik gelak jee. Sebab aku menangis. Menangis sebab kena tipu dengan dia. Haih , sabar je lah. Yelah , awek mana lah tak marah kalau dapat tau pakwe dia nak buat macam tuuu. Amin pun ada cakap yang aku ni senang kena tipu. Haih , Tapi dengan cara ni lah , orang dapat tau yang orang tu betul sayang akan kita atau takkk. Kan ? betul tak apa yang aku cakap ? Kalau lah aku tak sayang, mesti aku bagi je amin buat macam tu. Takdenya nak sebak-sebak. hahaha. Kan ? Betul tak ? Ke aku salah cakap ? XD .

Haih , Masa tu cuma Allah je tahu perasaan aku macam mana masa tu. Ya Allah , andai Muhammad Azmin jodohku , kekalkan lah hati kami. Ya Allah :) . Aamiin.  aku harap sangat yang hubungan ni
kekal lama. Dah lahh , tu je nak update hari ni . mata dah ngantukkk . babai ~