+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Selasaaaaaaaaaaa :)
Tuesday, August 20, 2013 @ 10:54 PM // leave a comment? [0 letters]


/Assalamualaikum\


Hari ni dalam kelas. Waktu Bm . Cikgu suhaila suruh kitorang berlakon drama. Wuhooo . cikgu bahagikan dua kumpulan. Kumpulan 1 dengan kumpulan 2 . Kumpulan 1 , aku , khatty , Fatin , Nabila , Ainur , Laili , Yen , Emy , Joko , Qush dan Kimi . Yang selebihnya tu kumpulan 2 . Kumpulan 1 , kitorang pilih tajuk Cempaka Berdarah. Memang sesuai dengan kelas aku. Kelas 4 cempaka. hahaha . Kumpulan 2 pulak ambik tajuk Forum Remaja.

Sebenarnya aku belum baca lagi drama tu. Sentuh pun tak lagi. hahahha . hebat kan ? Aku tak tau jalan cerita. Dan aku kena jadi Cempaka . Mulanya kitorang pilih lalili jadi cempaka. Tapi laili taknak . Jadi aku lah yang kena ambik. Yen pulak jadi Pengarah. Huhh , yen jadi pengarah ? Haih , kelam kabut jadinya -.- . Khatty pulak jadi Mak Jah . Mak angkat aku . hahaha . Yeayyy , panggil khatty mak lepas ni XD . Qush jadi Zaman. Dia jadi abang aku . Dia anak Mak Jah . Joko pulak jadi Prof.Peter . Abang kandung aku . Cerita je k .

Masa berlakon tadi tu lah yang paling tak boleh blah langsung. Aku tak baca lagi drama tu. Jadi aku tak tau jalan cerita dia.  Aku ingat biasa jee . Tapi jalan cerita dia , ya Allah , sumpah aku rasa geli pun adaaa . Sebab jalan cerita dia , cempaka ni dia manja dengan abang dia iaitu Zaman . Jadi masa berlakon nanti aku kena panggil Qush abang . Nuh , menyesal aku terima watak tu. hahaha . Masa berlatih tu , aku dengan khatty tak berapa jadi . Sebab malu gila masa tu. Qush dengan Joko jadi lakonan diorang. Muka serius je Qush . Aku asyik gelak je masa berlatih berlakon tadi. hahaha XD

Lepas rehat , kitorang pegi makmal sains . cikgu cakap nak buat experiment tentang warna pelangi. huhh , excited gila aku. haha . Tapi bila tengok je makmal sebelah , tengok2 kelas amin. hahaha , ni yang buat aku seronok gila xD . Dalam makmal , aku usha je makmal sebelah . Kadang-kadang amin duk kat  pintu. Memang nampak jelas ahh . Usha2 juga . Tp malu ada ahh XD . Masa buat experiment tu , aku dengan yen menggilaaa. Cahaya lampu tu memang buat mata aku sakittt. Yen buat macam hantu tu . Lepas tu yen cakap " Mata ke atas , tangan di bahu " . yen buat , aku pun buat . Muka dia masa tu memang tak boleh blah langsunggg.

Yang cikgu pulak duk main cahaya lampu tu. Lepas tu hala kat aku. memang silau ahh . Sakit mata aku. Masa buat experiment dekat air tu. Nak tengok warna pelangi tu. Aku asyik dongak je. Tengok kat atas . memang sakit leher aku. Nami pulak menyibuk berdiri sebelah aku. aku halau nami. sebab dia halang aku dari pandang amin kat situ XD . Masa nak buat latihan tu , buka je buku. Tengok muka surat belakang sekali. Ada tulisan . aku baca2 . Sumpah , aku rasa geli gilaa. menyampah pun ada.





Haa , ni lahh . Budak kelas 5K pegi conteng buku sains aku. Heish , aku memang rasa sakit hati betul masa tu. Suka hati dia je pegi conteng buku aku . Terkoyak pulak tuuu. Haih , pantang betul bila ada orang conteng buku aku . Kalau dgn pensel takpe , sebab aku boleh padam. Tp dgn pen ? Nak liquid ? Berbekas lagi tau tak . Aku nak tulis jawapan kat situ nanti susah pulak. Sekelas baca apa yang dia tulis tu. haha . Dengan cikgu pun bacaa. Yen pulak cakap " Macam tau tau je kita buat experiment tentang warna pelangi ari ni " . Hahaha , sebab dia bagi nama fb dia. Nama fb dia pulak nama Mat Pelangi. Memang kebetulan betul.

Tulis surat cinta. Tp conteng buku aku. Terkoyak pulak tu. Bagi aku lagi bengang ada ahh . Yang tak boleh blah ayat dia tu. Terlena dengan wajah awak. hahaha , Awat ? Hang tengok muka aku , hang tertidur ka ? Hebatnya . Cettt . menyampah aku -.- . ayah aku pun baca , ayah aku suruh padam. haha . Yang amin pulak , aku bagi kat dia. Dia cakap ape ntah masa tu. aku dah lupa -.- . Tapi masa otp , dia tanya balikk . Haih , buku sains tu aku tak tinggal . Tapi buku aku sebelum ni kena cerap . Cikgu simpan dalam makmal . Cikgu pun mengajar kelas 5K . So , diorang nampak buku aku. terus conteng. heish -.- . K tu je nak cite. Mata dah ngntuk. Tension pasal esok . K bye.