+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Semalammmmm ~
Thursday, October 17, 2013 @ 4:03 PM // leave a comment? [0 letters]







/Assalamualaikum\


Hai.

Aku tension betul nak fikir tajuk bila nak update blog ni hah. Tajuk pun entah pape je aku bagi. Okay , hari ni aku tak pegi sekolah. Aku malas nak datang . Sebab form 4 tak belajar. Huu , kat sekolah ada buat korban . Tu aku tak datang . Tapi pagi tadi pukul 6:30 macam tu lah . Ayah aku kejutkan aku suruh teman Abang dengan Kak Zeti hantar ayah aku pegi sekolah . Abang dengan Kak Zeti orang Terengganu. Datang perak lepas tu tido umah aku dua malam . Keluarga aku memang rapat dengan Abang . Sebab sebelum Abang kahwin . Abang tinggal dengan ayah aku .

Jadi , pagi tadi aku siap siap . Lepas tu ikut diorang hantar ayah aku . Sampai je kat pasar Besout. Aku ternampak amin kat pasar. hahaha . Masa tu dia kat motor dia. Aku pun pandang lah amin  Tengok je amin. Ada rasa berdebar sikit X) . Ayah aku nampak amin . Lepas tu ayah aku tengok aku . Hah , ayah aku pun cakap " Tu pakwe mira " . Ayah aku tunjuk amin kat Abang dengan Kak Zeti . Haih , maluu gilaaaaaaaaaa. Tak sangka pun ada. Sampai je sekolah . Aku tengok form 4 . Aku nampak laili . Laili sorang-sorang je masa tu. haha . Kesian kot aku tengok dia -- . Tapi nak buat macam mane. Aku tak sekolah . Cuti sendiri hari ni . Heeeee ^^

By the way , aku nak cerita pasal semalam . Dah jauh dari topik ni. haha . Masa perhimpunan semalam khaty tiba-tiba cakap dekat aku yang dia nak datang raya umah aku. Dia nak ajak laili dengan ainur. Tapi laili dengan ainur tak datang. Khaty pulak tak tau nak bagitau kat diorang macam mane. Kebetulan pulak masa tu Zura dengan Ain berdiri depan aku . Jadi aku pun cakap " ajaklah Zura dengan Ain " . Hah , lepas cakap macam tu , terus khaty bagitau diorang. Zura memang okay je. Ain tak tau lagi  dapat pegi ke tak umah aku .

Masa rehat , jumpa Zura dengan Ain kat kantin. Ain tak dapat pegi . Khaty pulak duk fikir nak ajak sape. Aku pun teringat yang Ikah ada komen gambar aku yang hari Jumaat lepas. Masa khaty , laili , ainur dgn cikgu praktikal datang umah aku . Aku pun cakap kat khaty " Kalau ajak Ikah tak leh ke ? " . aumm , lepas dari tu . Terus jumpa ikah , cakap pasal ni. hahaha . Semalam kelas aku 7 orang je datang . Perempuan cuma aku , khaty dengan Nabila je. Kelas 4A , zura dengan ain je. haha . Kelas 4D lagi lahh . dua orang je datang . Memang tak belajar lah semalam .

Sekarang aku dah tak tau nak cerita pasal ape . Jadi aku nak masukkan gambar je . Gambar minggu lepas dengan yang semalam :3

Oh sebelum tu aku nak masukkan gambar kelas aku dulu X) . Budak laki kelas aku 4 orang takde dalam gambar ni. Haih , tu lah tak datang . Rugi betul x) 



Gambar Jumaat Lepas :






Okay , ni gambar jumaat lepas. Ada banyak lagi sebenarnya. Tapi aku malas nak masukkan . Sebab banyak sangat . Semuanya ada dalam fb aku . X) . Tau kasut aku tak masuk langsung dengan baju aku . hahaha . Nak buat macam mane . Yang tu je ada . Aku malas nak ambik selipar aku kat belakang umah . Haaa , lantak ahh . haha XD





 K. Gambar yang ni lawakk  . Aku tak sedia lagi Zura dah tangkap . Haha XD




Gambar banyak dengan Ikah . Jadi ada 4 gambar yang aku ambik dalam album Ikah . Heee XD . Btw , ada lagi gambar . Tapi sama je macam aku cakap tadi . Malas nak masuk . Sebab banyakk XD . Jadi boleh tengok kat fb aku . Dalam gambar tu tudung buat masalah betul. Baju licin jadi tudung pun brgerak. Ek ? Camne tu ? -.- . Aaahhh lantak lah . haha . K byeee ~