+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

I Love You, Yes I Do
Tuesday, October 22, 2013 @ 11:05 PM // leave a comment? [0 letters]





/Assalamualaikum\

Hai. Tajuk kat atas tu abaikan je. Langsung tak ada kena mengena dengan post kali ni. Okay , hari ni kat sekolah ada ambil gambar untuk majalah sekolah tahun depan. aku memang dah tahu hari ni ambil gambar sebab amin bagitau aku semalam. hikhokkkk. Masa perhimpunan tu , entah kenapa aku asyik termenung je. Cikgu kat depan tengah bagitau sesuatu , aku kat belakang termenung. hahaha.
Aku tahu ayah aku selalu usha aku dari atas. Yeahh , sebab tu aku takut nak sembang dengan kawan kawan aku -.-

Pagi tu aku asyik cari je amin. Tapi tak jumpa jumpa . Sebab semalam dia ada cakap yang hari ni dia tak nak datang. Tapi mustahil , sebab sebelum pegi sekolah aku ada call dia. Takkan lah dia dah bangun awal macam tu tak nak pegi sekolah kot. Aku masa tu rasa macam dia tak datang pun ada. Lepas je habis perhimpunan , cikgu sains aku suruh ambil gambar kelas. Mula mula kelas 4A , lepas tu baru kelas aku. Sedihhhhhhh , aku berdiri tepi sekali. Cett , tau lah pendek kan. K sedar ni sedar.  Gambar tu aku rasa macam tak okay je. haha

Lepas tangkap gambar , masuk kelas. Masa nak naik tangga aku berhenti kejap. Lepas tu aku ternampak amin. Haih , awalnya datang ? Memang awal betul. Awal sangat -.- . Nasib datang , kalau tak aku rasa mood aku tak ada hari ni. Macam semalam , ingat amin tak datang . Masa math memang badmood terus. Ijan asyik kena marah dengan aku. Bising sangat . Kan dah kena menyumpah dengan aku. Bukan senang nak dapat perkataan ' pegi mati ' dari aku =_____=. Benci k benci . Aku harap dia tukar kelas tahun depan . kalau tak , tak pasal2 , aku bunuh dia tu. Gedik , mengada betul. Heishh

Masa mula mula sekali , masa sains. Tapi tak belajar langsung. Sebab cikgu sibuk ambik gambar. Jadi aku rasa macam banyak je ambik gambar hari ni. hahaha . Mula mula ambik gambar kelab permainan. Guru penasihat , ayah aku . Memang aku dah chop duduk sebelah ayah aku lah. Lepas tu ambik gambar kelab persatuan dengan cikgu Junaidah. Aku suka tengok cikgu Jun. Cantik je dia X)
Gambar aku semuanya tak okay. Haaaa, tension. hahaha . Nevermind.

Disebabkan ambil gambar lama sangat , jadi cikgu Suhaila tunggu lama gila kot. Pukul 8:40 macam tu kitorang baru masuk kelas. Memang dah nak habis waktu masa tu. Nasib kitorang ada alasan je. Kalau tak confirm kena marah -.- . Masa Ert aku memang tension. Kain aku tak menjadi . Sakit hati aku. Nak je aku gunting gunting kain tu. Bahagian zip tu. Ya Allah , sakit betul hati aku ni. Asyik salah  buat je. Heih , sabar je lah masa tu. Lepas menjahit , aku , laili , ainur dengan khaty duk bergosip dengan cikgu Hafiz. Geng Nisa dengan cikgu Asma. Baru aku tau perangai cikgu Hafiz.

Dia pun dua kali lima dengan kitorang. Perangai gila gila. Cikgu praktikal yang kitorang paling rapat aku rasa cikgu Hafiz dengan cikgu Suhaila lah . Memanggg sporting gilaaaa. haha xD . Umo pun sama dengan kakak aku. Huhh . Lepas rehat , sains lagi. Sekali lagi kitorang tak belajar. Masa nak pegi makmal , aku nampak kelas 4A . okay , aku masa tu dah berhenti tengah jalan. Aku macam ' Eh ? Salah kelas ke ? ' . Haih , rupanya gabung dengan kelas amin . kelas 4A. Sebab cikgu Kz ada hal. Sibuk ambik gmbar untuk majalah sekolah tu lah.

Aku kat belakang senyap jee. Selalunya bising bising, Tapi kali ni senyap je. Buat hal sendiri -.- . Aku masa tu tengah malu. haha . Yelah , gabung kelas dengan kelas pakwe sendiri. Sape yang tak malu ? -.- . Yang rabiatul asyik mengsuik aku. Tapi tu lah , entah kenapa ada timbul perasaan cemburu sikit . Yang laili asyik cakap ' sabar mira sabar ' . Haha , tapi aku abaikan perasaan macam tu. Boleh dikatakan , aku asyik usha amin dari belakang. hahaha . Tapi sekejap je. Tak lama pun. Mau kena kantoi kalau lama. Masa Bi sekali lagi aku tension. Memang tension. Kena buat karangan. Tu pun aku mula buat karangan pukul 1:10 pm. Nasib masa tu ada idea je.

Heih entahlah , mood aku sejak akhir ni memang tak okay. Asyik nak marah orang je kejenyaa. Berat pun dah naik. K Tensionnnnnnnnnnnnnnnn! . Haihhhhhhhh , minggu depan dah exam. Heish . tak sedia lagi -.- . Btw , lepas update blog pasal najiha semalam . Pukul 11:45 macam tu najiha call aku. Aku ingat abang aku call sebab nak bagitau jawapan rupanya najiha. Bila hello je , jiha terus jerit " Miraaaaaaaaaaa" . Fuhh , rindu gila bhai suara dia. Lame tak dengar. Menyembang tengah malam xD
Okay byeeeeeee ~