+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

11.12.13 ♥
Wednesday, December 11, 2013 @ 1:31 AM // leave a comment? [0 letters]


/Assalamualaikum\

Tarikh hari ni cantik kan ? Tu sebab tetiba je buat aku rasa nak update blog ni. hahaha. K tarikh je pun. Tapi aku harap bawa makna lah untuk aku ni hah . Macam tahun lepas 11.11.11 tu tarikh yang buat aku sedih jadi aku harap tarikh yang ni buat aku gembira. harap sangatlahh . hahaha .

Tiga minggu lepas aku ada balik Terengganu. Memang tak sabar gile lah nak balik Terengganu. Yelah , nak jumpa kawan lama yang dah berapa bulan tak jumpa. Memang rindu ahhh . Dina asyik mesej aku tanya bila nak balik terengganu. Hahaha . Terharu kot. Bila dapat tau nak balik Terengganu memang bagitau semua lah kat geng geng aku yang aku sayang sangat tuu. Aku masa tu memang dah fikir nak pergi mane bila jumpa ni.

Jadi aku dengan dina rancang nak pergi bandar.  Hari Isnin aku pergi bandar. Pergi dengan geng aku tapi tak cukup sorang. Wani tak dapat pergi sebab demam. Hmm , gembira memang gembira bila dapat lepak sesama , keluar sesama dengan kawan lama tapi lagi best kalau wani ada sekali. Dah la lame tak jumpa dengan kembar aku tu. hahaha. By the way , aku dengan yang lain ingat nak pergi bandar dengan bas. Aku teringin nak naik bas tu. hahaha. Ayah aku panggil bas tu bas mayat. Sebab bas tu macam keranda. Walawehhh. hahaha.  Tapi tak dapat naik bas. Sebab apa ? Sebab ayah aku tak kasi.

Mak aku kasi tapi bila dengan ayah aku memang susah. Aku pun taktau lah kenapa susah sangat ayah aku nak lepas aku keluar. Kalau hantar takpe. Purff . Sayang betul ayah aku kat aku ni hah. hahaha xD . Aku pergi Terengganu cuma 4 hari je. Hari khamis ke rabu entah balik. aku dah lupa. Lepas tu hari ahad family aku dengan family aida pergi Gerik. Pergi rumah ayah sedara aida. Berkelah kat sana. Sebab rumah ayah sedara aida ada sungai. Memang best lah. Tapi sayang aku tak bawa baju lebih. hahaha. Memang takboleh lah . Rasa rugi kot -- . Tapi bila nampak pacat kat tangan ayah aku. Memang naik terus. Taknak turun dah. Lepas tu boleh pulak anees cakap ada lintah. Memang tak ah aku nak turun balik. Duk dalam umah je. Serius. Aku geli dengan pacat dengan lintah --

9/10 hari isnin ambik buku teks. Haaa, memang hari yang paling seronok lahh. Dah sebulan lebih tak jumpa amin aku. Memang rasa rindu gila lahh. sebelum cuti sekolah dah 2 minggu tak jumpa campur dengan cuti sekolah tu memang sebulan lebih lah. Bila dah masuk kat bilik buku teks. Tangan aku sejuk je. Hati aku memang dah berdebar. hahaha. Bila dah masuk je . tengok kiri nampak amin.  Huuu, memang dah senyum sorang2. hahahaha. Semua buku teks aku ambik yang baru je. Ambik yang bawah2. Memang tu tak ramai yang ambik. hahaha. Serik dah ambik yang atas. Semua tak lawa yang aku ambik tahun ni. Biar tahun depan buku teks aku lawa sikit. hahahaha.

Aku memang suruh nabila yang tolong ikatkan buku teks aku tu. Tak reti. hahaha. Kalau aku ikat memang tak kemas. Mau lama aku ikat. Khaty duk menyakat aku sebab aku pakai inai. Dia duk menyakat pasal yang aku update status hari tu. Yang " teringin nak pakai inai " . Puih , jeles lah tu lepas tu menyakat aku sebab pakai baju warna same dengan amin. Oren hitam. Kebetulan saje. Aku pun tak perasan. Amin bila jumpa aku , ayat pertama yang dia akan cakap dekat aku ialah " Gemok " . Hahaha , aku pun taktau kenapa. Yeahhh , memang aku rasa gembira bila jumpa dia^^ . Rindu ? Rindu aku tak lepas. hahaha , sebab jumpa sekejap je. Purfff.

K. Dah pukul 1:28 pagi dah ni. Jadi sampai sini je lahhhh. Lain kali pulak update. Dah cukup panjang dah ni. hahahaha . K babaiiiiii ~


*Sayanggggggdiani.Heeeeeee*

Amin cakap aku makin tinggi. K. kenapa aku tak rasa macam tu pun ? . hahaha. ILoveYouSoSoSoSoSoMuchhhhhhhh Muhammad Azmin Bin Azizan