+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Dua Puluh Enam HariBulan Dua
Thursday, February 27, 2014 @ 10:34 PM // leave a comment? [0 letters]



/Assalamualaikum\

Pheuww dah lame aku tak update blog ni. Haha , kkk sekarang ni aku nak cerita pasal semalam^^ . Semalam kat sekolah ada buat minggu sains dan matematik. Kelas aku terlibat jugak. Kitorang masuk Explorace. Yang terlibat dengan Explorace kelas aku dengan kelas 4 Dahlia. Tapi masa nak main permainan tu cuma kelas aku je. Hahaha. Kelas 4 Dahlia seorang pun takde . Memang kitorang lawan sesama sendiri lahh.

Aku dengan khaty kumpulan 1. Bila dah mula tu. AKu dengan khaty pergi checkpoint 1. K bila nampak Ashri je. Terus aku cakap dalam hati " Lahai , kalau dia bagitau amin ni , habislah " . Hahaha. Serius , bila nampak Ashri je aku rasa tak sedap hati. Haha . Entah kenapa pun aku tak tahu lah. Sebelum mula tu memang semangat je nak jawab. Semua ingat kat kepala ni. Bila dah mula , hahaha. Ambik. Terus lupa cara jalan kira dia. Lahai , soalan dia senang je senanya. Sangat senang tapi aku tak boleh kalau kelam kabut sangat.

Dengan Ashri duk suruh cepat cepat. Dengan Nazrin yang duk menjerit sebelah aku. Memang aku terus lupa jalan kira dia.  Haha. Otak terus jam terusss. Memang masa tu buat jeee. Betul ke tak tolak tepi. Aku masa tu nak cepat sebab nak kejar masa je yang lebih. Bukan nak tengok jawapan tu betul ke tak. Hahaha. Memang aku jawab je lah. Kalau kalah tu terima je lah. Nak buat macam mane lagi. Otak memang dah blur sangat masa tu xD

Lepas je Explorace , aku dengan laili pegi Makmal. Ada pameran sains dekat situ. Pergi sane memang ramai lah orang jawabnya. Aku pegi situ sebab nak tengok orang bedah katak je. Haha. Bila dah masuk , nampak amin. Yaaaaaaa, kelas dia yang jaga tempat tu. Haha , memang dia ada lah jawabnya. Aku duk tengok semua tu , tengok2 laili dah tinggal aku. Memang macam ni T.T . Aku sesorang lah kat dalam makmal tu. Mane ade geng aku masa tu. Nasib ada amin je. Haha. Memang kami berkepit je lah masa tu -.- .

Ada tiga perkara yang buat aku rasa bersalah dengan amin. Yang pertama , Ita bagi aku satay ikan. Satay ikan kot name dia. Entahlah , aku taktau lah janji satay -.- . Lepas habis makan tu. Aku main lah lidi tu. Aku garu kepala aku masa tu dan aku tak sedar amin ada kat belakang aku dannn tercucuk mata dia. Kkkk , memang aku terkejut masa tu -.- . Amin suruh aku jangan main lagi dengan lidi tu. Aku pun patahkan tp aku pegang lagi. Hehhh terus dia ambik lepas tu campak. Nak je aku tanya dia " Takpe ke buang sampah kat situ ? T.T " .

Yang kedua pulak aku tersalah beli air XD . Amin suruh aku beli air lemon tea. Tapi aku terbeli lemon tea jenis lain. Hahaha . Memang masa dia minum berkerut dahinya. Nampak sangat air tu tak sedap. Kesian dia terpaksa habiskan air tu -.- . Dann yang ketiga. k ni lah yang buat aku rasa bersalah gila. Amin baru lepas accident. Kaki dia sakit. Aku tak tahu kaki dia belah mana yang sakit tu. amin pegi tendang kaki aku. Aku pulak jenis nak balas balik. Jadi aku tendang dia. Tp aku tertendang kaki dia yang sakit tu. Memang , memang aku terkejut -.- .  Dalam hati aku ni , Allah je yang tahu macam mane perasaan ni -.- . Serius, aku memang tak sengaja. Lahai ,

Sekarang ni kaki dia makin teruk. Semuanya salah aku. Kekadang aku tanya amin yang perangai aku ni macam budak budak ke?. Sebab aku selalu rasa macam tu. Tp jawapan amin senang je. Haha. Dia cakap dia suka perangai aku macam tu. Lahai , yelah awak. Yelah xD . Haha , apa apa pun , semalam memang hari yang gembira untuk aku. Banyak sangat kenangan semalam. Susah nak lupakan semua tu^^ . Ita dengan den cemburu sebab kami berdua asyik berkepit. Haha. Alahai diorang ni.

Tapi yang paling buat aku tak boleh lupa masa dia nyanyikan lagu Adakah kau setia dekat aku :) . Walaupun sikit tapi bagi aku memang bermakna^^ . Hee , k babai ~