+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Happy Anniversary
Friday, April 4, 2014 @ 11:57 PM // leave a comment? [0 letters]







/Assalamualaikum\


Cantikkan gelang tu? Aku teringin sangat nak gelang tu. Lahai , kat mana je lah yang jual gelang tu xD. K taknak mengarut.


Muhammad Azmin Bin Azizan.


12.1.2013
  Amin ingat tak lagi tarikh tu? Tu tarikh first kita kenal. Nak cakap dah kenal tak juga. Tapi tu lah tarikh masa kita mula mula jumpa. Masa tu hari gotong royong perdana. Hari sabtu. Masa tu mira tak kenal amin lagi. Nama amin pun mira tak tahu. Maklumlah budak baru masa tu. Mira ingat lagi , masa tu amin kat kelas mira dengan jiji. Tapi masa tu mira nak cari jiji je. Sebab sebelum gotong royong tu jiji ada suruh mira cari dia kalau nak tahu dia tu sape. Tp yang ada mira jumpa amin. Masa tu kat pintu kelas. Ada mira, khaty dengan amin. Khaty dengan amin tengah menyembang masa tu. Mira pulak duk pandang orang lain. Serius mira cakap, bila mira tengok amin buat kali pertama, hati mira ni memang ada rasa sesuatu. Macam ' wahhh ' . haha.

Lepas dari hari gotong royong tu, amin ada add mira kat fb. Tak silap mira 19.1 amin add mira kat facebook. Amin hantar mesej kat mira dulu. Yang masa mula mula mesej tu lah mira tak boleh lupa. Sebab semua perkara amin nak rahsia dengan mira. Nama rahsia, umo rahsia, kelas rahsia , tempat tinggal pun rahsia. Tp mira tak tau lagi tu amin. Mira cuma tau amin yang ' pengawas tu ' . Ingat tak bulan 1 tahun lepas? Hari rabu dan masa tu berkumpul kat dataran kejat. Masa tu buat senamrobik rasanya. Ada amin, ada akim , ada rabiatul. Jiji pun ada jugak rasanya. Masa tu mira asyik fikir ni ke amin, ni ke amin yang pengawas tu. Haha. Dulu mira keliru antara amin dengan zul kelas 5sc1 tu xD

Makin hari kita makin rapat. Mula mula kita mesej kat facebook je. Lepastu , mula minta nombor, bagi nombor . Mesej kat phone lepas tu mesej kat viber pulak. Mira mula perasan yang mira mula sukakan amin masa amin kena tibai tu. Masa tu memang mira rasa macam kehilangan bila amin cakap nak pindah sekolah. Serius, memang rasa kehilangan. Masa mira kapel dengan jiji tu pun mira rapat dengan amin. Selalu mesej dengan amin. Boleh dikatakan setiap hari mesti ada amin. Tp mira dengan jiji tak lama. amin pun tahu kenapa kan? haha.

Amin mula luahkan perasaan amin sikit demi sikit. amin suka berteka teki. Mira sebenarnya faham apa maksud amin. Tp mira buat buat tak faham sebab mira risau orang tu bukan mira. Tp bila amin cakap yang amin suka mira, taulah mira orang yang amin maksudkan tu sebenarnya mira^^. 4.4.2013, pukul 8:42pm dan hari khamis kita mula kapel. Masa tu rasa macam tak percaya je yang mira kapel dengan amin. Haha. Mula dari kawan, pastu tetiba kapel. Amin cakap nak rahsiakan tapi tak sampai seminggu, dah ramai yang tahu pasal kita.

Bagi mira bulan 6 , bulan yang teruk bagi mira. Sebab masa tu kita gaduh besar. Tp bulan 7 kita makin rapat. Bak kata amin makin hari , makin sayang. Lepas bulan 7 banyak kenangan. Kita mula call, mula jumpa. banyak sangat. Tahun ni , 31.1.14 paling teruk. Hmm , taknak lah ingat balik. nanti lain pulak jadinya. haha.

Hari ni cukup setahun hubungan kita. Mira harap hubungan kita ni kekal. Kekal lebih daripada setahun. Mira minta maaf sebab banyak sakitkan hati amin. Selalu buat amin marah dengan mira. Mira tahu mira banyak tambah masalah. Banyak menyusahkan amin. Mira minta maaf. Mungkin lepas dari setahun ni, perangai mira makin menjadi2. Amin banyak sabar dengan mira. Mira tahu. Maaf tau amin. Mira sayang amin. Sayang sangat :)